Informacja o konkursach na stanowiska w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych w naszym Instytucie

Informujemy, że zostały ogłoszone następujące konkursy:

  • Konkurs na stanowisko adiunkta

Najważniejsze wymagania to przedstawienie dorobku naukowego w zakresie badań nad powszechną historią muzyki do roku 1900 (preferowany wiek XIX), doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w zakresie muzykologii, przede wszystkim w zakresie powszechnej historii muzyki oraz zainteresowanie humanistyką cyfrową i chęć rozwoju w tym kierunku. Szczegółowe informacje dotyczące wymogów, podstawowych obowiązków, wymaganych dokumentów znajdują się w ogłoszeniu konkursowym.

  • Konkurs na stanowisko starszego asystenta

Najważniejsze wymagania to zainteresowania badawcze dotyczące muzyki popularnej XX i XXI wieku, doświadczenie w prowadzeniu zajęć dydaktycznych w zakresie muzykologii lub teorii muzyki oraz gotowość do badań wykorzystujących narzędzia humanistyki cyfrowej. Szczegółowe informacje dotyczące wymogów, podstawowych obowiązków, wymaganych dokumentów znajdują się w ogłoszeniu konkursowym.

Termin składania dokumentów w obydwu konkursach: do 15 listopada 2024 r.

Sposób składania ofert: dokumenty należy przesłać pocztą elektroniczną na adres imuz@uw.edu.pl lub złożyć (osobiście lub pocztą) w sekretariacie Instytutu Muzykologii UW, ul. Krakowskie Przedmieście 32, 00-325 Warszawa; Potwierdzenie przyjęcia dokumentów do konkursu zostanie nadesłane pocztą elektroniczną.

Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursów: do 31 grudnia 2024 r.

Godziny dziekańskie

Informujemy, że Prodziekan ds. studenckich, na wniosek Samorządu, po konsultacjach z panią Dziekan WNKS, zarządził godziny dziekańskie (odwołanie zajęć dydaktycznych) w całym dniu 31 października (czwartek).

Rejestracja na zajęcia sem. zimowego w r. akad. 2024/2025

Informujemy, że rejestracja na zajęcia prowadzone w semestrze zimowym roku akademickiego 2024/2025 odbędzie się w dwóch turach:

I tura rejestracji: 1.10.2024, g. 9:00 – 6.10.2024, g. 23:59
II tura rejestracji: 18.10.2024, g. 21:00 – 21.10.2024, g. 23:59

Studenci MISH zgłaszają prośbę o dopisanie do grupy zajęciowej w Sekretariacie ds. studenckich IM.

UWAGA:

Rejestracja jest aktywna dla studentów, którzy rozliczyli etap i mają aktywny status na rok akademicki 2024/2025. Pozostałe osoby nie mogą wziąć udziału w rejestracji. W takim przypadku należy 1) dopilnować rozliczenia etapu (Sekretariat ds. studenckich); 2) pojawiać się na zajęciach (aby nie mieć nieobecności i zaległości), a po uzyskaniu aktywnego statusu zarejestrować się obowiązkowo w II turze.

W I turze na zajęcia typu pracownia mogą zarejestrować się tylko osoby z II stopnia. W II turze rejestracja na pracownie będzie udostępniona także osobom z I stopnia, które będą mogły zarejestrować się na te zajęcia (w ramach dostępności miejsc) i realizować jako fakultety kierunkowe.

Plan zajęć dostępny tutaj.

W ramach pytań i problemów z rejestracją prosimy o kontakt mailowy z Dyr. ds. studenckich dr. Mariuszem Gradowskim (mariusz.gradowski@uw.edu.pl)

Spotkania adaptacyjne dla studentów I roku

Uprzejmie informujemy, że spotkanie adaptacyjne dla nowoprzyjętych studentów studiów licencjackich odbędzie się
1 października 2024 r. o godz. 9.45 w sali 108 (parter tzw. szklanego budynku, w którym mieści się Dziekanat WNKS).

Spotkanie dla studentów I roku studiów magisterskich odbędzie się także 1 października, o godzinie 12.15 w sali 1 Instytutu Muzykologii.

Podczas obydwu spotkań poruszone zostaną istotne kwestie dotyczące zasad studiowania w Instytucie Muzykologii, obowiązujących procedur, dostępnych możliwości dydaktycznych i inne ważne sprawy.

Zapraszamy!

Lista studentów I roku studiów II stopnia zakwalifikowanych na specjalizację pedagogiczną (2024/2025)

  1. Gabriela Korzycka
  2. Katarzyna Marlęga
  3. Konrad Piotrowski
  4. Wojciech Sajecki
  5. Tomasz Sokołowski
  6. Zofia Włoszczuk

Proszę w/w osoby o zarejestrowanie się na zajęcia z przedmiotów specjalizacyjnych przewidzianych w planie na semestr zimowy lub o wystosowanie podania do Dziekana ds. studenckich WNKS, prof. Krzysztofa Skwierczyńskiego o uznanie odbycia kursów z określonych przedmiotów w ramach poprzednio odbytych studiów.

dr hab. Tomasz Baranowski (opiekun specjalizacji pedagogicznej w IM UW)

Po sesji letniej

Drodzy studenci,
zakończyła się letnia sesja egzaminacyjna. Sesja poprawkowa będzie trwała w dn. 2-15 września. Harmonogram sesji niebawem pojawi się na stronie internetowej IM.

Wszystkich, którzy uzyskali oceny zachęcamy, aby nie czekać do września, tylko zgłosić etap do rozliczenia już teraz. Instrukcja pod tym linkiem linkiem.

Ostateczny termin zgłoszenia do rozliczenia etapu (i/lub toku) to 20 września 2024. Do tego dnia należy przesłać zgłoszenie do Sekretariatu ds. studenckich, tymczasowo na adres
mariusz.gradowski@uw.edu.pl.

Udanych wakacji!

Długoterminowe praktyki Erasmus+

Zachęcamy do zapoznania się z zasadami realizacji długoterminowych praktyk Erasmus+ w krajach UE, stowarzyszonych z Programem oraz niestowarzyszonych z Programem (czerwiec-wrzesień 2023/2024; październik-lipiec 2024/25).

Konkurs obowiązuje dla mobilności zaplanowanych od 13.06.2024 r do 31.07.2025 r.  Szczegóły pod tym linkiem.

Pytania lub wątpliwości dot. długoterminowych praktyk prosimy kierować do p. Doroty Wiącek (dwiacek@adm.uw.edu.pl; tel. 22 55 24 068).

Przewodnik

Obejrzyj prezentację, żeby dowiedzieć się o procedurze składania podań, terminach rejestracji i dokonywania podpięć; znajdują się tu także przydatne linki i kontakty. Pobierz

Przypominamy, że w związku z par. 6 ust. 2 pkt. 7 Regulaminu Studiów UW nt. Uznania przedmiotu / etapu studiów:
Uznanie
przedmiotu jest równoznaczne z przepisaniem przedmiotu i oceny za ten przedmiot do karty toku studiów.
W tym przypadku nie należy rejestrować się na przedmiot dostępny w ramach aktualnej oferty przedmiotów na UW.
W przeciwnym wypadku Państwo będą zobowiązani do uczęszczania na ten przedmiot i zaliczenia go.
Ponieważ decyzja Dziekana może być negatywna, warto odpowiednio wcześnie przemyśleć kwestię złożenia podania o uznanie przedmiotu, tak aby w razie decyzji negatywnej zdążyć z rejestracją na przedmiot konieczny do zaliczenia etapu/toku.